sobota, 8 marca 2014

Epilog

Epilog

Moje życie wyszło na prostą.
 Od tego feralnego dnia minęły dwa lata. Mimo że codziennie wracam do tamtych wydarzeń, to powoli godzę się z tym. Nadal tęsknię, ale w końcu zrozumiałam. 
Rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać....

Moje życie nabrało sensu.
Mam Zayn'a i przyjaciół, których kocham nad życie. Są dla mnie naprawdę ważni, najważniejsi. Kocham ich, bez nich nie poradziłabym sobie. Już by mnie tu nie było. 
A jednak żyję. Żyję i jestem bardzo szczęśliwa. Kilka dni temu Zayn mi się oświadczył. Jestem w siódmym niebie. Jessica natomiast jest z Liam'em. Cudowna para.

Skończyłam już z tym całym gangiem, odcięłam się od tego. Zaczęłam studiować architekturę, a wieczorami pracuję w kawiarni. Zayn natomiast dalej kontynuuje karierę muzyczną. Chłopcy są w tym najlepsi. 
Wierzę w nich. 

Oby tak dalej. Kocham życie. Kocham Zayn'a.

 Wreszcie zachciało mi się żyć. 

**********************

I tak oto zakończyliśmy to opowiadanie. Bardzo dziękuję Wam za wasze wsparcie, komentarze i czytanie tego bloga.

Bardzo dziękuję!!!

Pozdrawiam, Dija ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz